8 CUTEST IG GIFTS

 Když instagram vydal v roce (už ani nevím v jakém roce to bylo) (2016) instastories, strhlo se kolem toho celkem haló. 

Lidi to považovali za zánik snapchatu a říkali že to nebudou nikdy používat.

Teď o pár let později sami vidíme, že snapchat nezanikl a lidi to milují

A proč by taky ne, je to skvělá funkce na to, jak zůstat s lidmi v kontaktu, která nezabere 20 minut příprav. Můžete to kreativně upravovat, přidávat filtry, text, hudbu, ankety, otázky kvízy, mohla bych tu být do nekonečna ale musím zmínit ještě jednu věc - gify

Takové ty roztomile pohybující se obrázky, které projasní celý váš obrázek. 

No a já se rozhodla vám dneska nasdílet pár tipů, jak najít ty nejhezčí gify, o kterých moc lidí neví.

1. Neskutečně roztomilé 'izolepy' které můžete použít pod váš text


2. Texty/afirmace 


3. 'Aesthetic' pics


4. Podzimní příroda


5. Happiness


6. Orange


7. VSCO plants


8. Another affirmations




Doufám že jsem vám ukázala něco co jste ještě neviděli a že je vyzkoušíte! Protože podle mě jsou naprosto úžasný.

Mějte se krásně a nezapomeňte mě sledovat na:

instagramu: @modevie.j

tiktoku: @johankajecringe

youtube: Modevie j

Mám vás ráda<3

xxx J

Komentáře

Oblíbené příspěvky